Πρόταση για την ερώτηση του Μ.Ανδρουλάκη σχετικά με την ανεργία (2)
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Συμφωνείς ή διαφωνείς με το κείμενο
Πρόταση για την ερώτηση του Μ.Ανδρουλάκη σχετικά με την ανεργία (2)
Ιδέα 2η: ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ (το παράδειγμα της Κρήτης)
Θέλουμε νέες θέσεις εργασίας. Σωστά; Τι θα τους κάνουμε όμως τους νέους επιστήμονες; Έχουμε δουλειά να τους δώσουμε να κάνουν; Αν ανοίξουμε τα μάτια μας θα δούμε δίπλα μας άπειρες ευκαιρίες για επένδυση και ανάπτυξη. Ας αναφέρουμε ορισμένες σκέψεις «κλειδιά» για την αγροτική ανάπτυξη.
1) Πρώτον θέλουμε κέντρα γνώσης και έρευνας (Πανεπιστήμια) στις σωστές περιοχές. Η εκπαίδευση των γεωπόνων αλλά και η έρευνα για την αποδοτικότερη εκμετάλλευση της γης πρέπει να γίνεται ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ στις αγροτικές περιοχές που κατά τεκμήριο υπάρχει το πρόβλημα και ζητάει την λύση του και όχι να εφαρμόζουμε θεωρίες εξ αποστάσεως! Έχουν γίνει πανεπιστήμια σε πάρα πολλά μέρη μόνο και μόνο γιατί το ήθελαν ορισμένοι τοπικοί παράγοντες χωρίς να έχει γίνει καμία μελέτη για την αναγκαιότητα τους στην περιοχή. Το πιο γνωστό παράδειγμα που ακούγεται συνεχώς στην Κρήτη είναι η έλλειψη ενός Γεωπονικού Πανεπιστήμιου στην πεδιάδα της Μεσσαράς, την πιο εύφορη περιοχή της Κρήτης. Η πεδιάδα της Μεσσαράς είναι φημισμένη στην Ευρώπη για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και για την πρωιμότητα λόγω του κλήματος της. Για τέτοιες περιοχές πρέπει να ληφθεί μέριμνα επειδή έχουν πολλά περισσότερα να αποδώσουν στους κατοίκους, και κατΆ επέκταση στο κράτος, αν τις εκμεταλλευτούμε με επιστημονικό τρόπο.
2) Τι γίνεται σήμερα; Δεν γίνονται υπεύθυνες και σε βάθος χρόνου επιστημονικές έρευνες στην περιοχή. Οι γεωργοί με δικές τους πρωτοβουλίες και χωρίς καμία επιστημονική υποστήριξη αφού φυτέψουν διάφορα είδη που έμαθαν από ΦΗΜΕΣ ότι είναι καλά (π.χ. διάφορες ποικιλίες αμπελιών) μετά από καιρό διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να αναπτυχθούν ή δεν συμφέρουν οικονομικά και τα ξεπατώνουν για να φυτέψουν καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ζημιές και καθυστερήσεις στην αποδοτικότητα των καλλιεργειών.
3) Αν ιδρυθεί τοπικό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο θα μπορεί επιπλέον να αναλάβει τις επί τόπου τις έρευνες για την καλύτερη εξοικονόμηση του νερού άρδευσης, την καλύτερη διαχείριση των κτηνοτροφικών μονάδων κλπ. Για όσους δεν γνωρίζουν απλώς να πούμε πως η άρδευση στην Κρήτη είναι ένα μείζων ζήτημα που ήδη γίνεται αισθητό και αφορά έναν τεράστιο αριθμό αγροτών.
4) Πού μπορεί να ιδρυθεί ένα πανεπιστήμιο; Υπάρχουν χώροι; Ειδικά για την Μεσσαρά υπάρχει εγκαταλειμμένο στρατόπεδο και εκτάσεις που μπορούν να γίνουν άμεσα εκμεταλλεύσιμες για τον σκοπό αυτό.
5) Ένα Γεωπονικό Πανεπιστήμιο που θα ιδρυθεί στη Μεσσαρά αν συνδυαστεί και με το άνοιγμα των λιμανιών της Κρήτης όπως είπαμε παραπάνω και την επικοινωνία με τον αραβικό κόσμο και όχι μόνο μπορούμε να προσφέρουμε και αυτού του είδους υπηρεσίες ανώτατης εκπαίδευσης με ξενόγλωσσα τμήματα για αλλοδαπούς φοιτητές αλλά και μεταπτυχιακά προγράμματα. Γιατί να έχει προσφορά ξενόγλωσσων υπηρεσιών παιδείας όλη η Ευρώπη, ακόμα και τα βαλκανικά κράτη και όχι το σημείο που ιστορικά συνδέει τις 4 ηπείρους;;;; Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα ήδη υπάρχοντα τμήματα πανεπιστημίων στην Κρήτη την ιατρική ή το βιολογικό κ.λ.π.
Σκοπός της ανάλυσης για την πεδιάδα της Μεσσαράς είναι η αναζήτηση να γίνει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος και να προταθούν λύσεις ανάλογες με τις τοπικές ιδιομορφίες. ΠΑΝΤΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ με εξειδικευμένους επιστήμονες σε κάθε περιοχή που η Ελλάδα προσφέρεται για εκμετάλλευση και οικονομική ανάπτυξη.
e-pasok.forumgreek.com, Eleni Veisaki + ονόματα μελών του φόρουμ που συμφωνούν
Συμφωνείς ή διαφωνείς; Ψήφισε με το σύστημα των 5 αστεριών
var OutbrainPermaLink='https://e-pasok.forumgreek.com/forum-f5/topic-t57.htm#210'; var OB_demoMode = false; var OB_langJS ='http://widgets.outbrain.com/lang_gr.js'; if ( typeof(OB_Script)!='undefined' ) OutbrainStart(); else { var OB_Script = true; var str = '<\/script>'; document.write(str); }
Θέλουμε νέες θέσεις εργασίας. Σωστά; Τι θα τους κάνουμε όμως τους νέους επιστήμονες; Έχουμε δουλειά να τους δώσουμε να κάνουν; Αν ανοίξουμε τα μάτια μας θα δούμε δίπλα μας άπειρες ευκαιρίες για επένδυση και ανάπτυξη. Ας αναφέρουμε ορισμένες σκέψεις «κλειδιά» για την αγροτική ανάπτυξη.
1) Πρώτον θέλουμε κέντρα γνώσης και έρευνας (Πανεπιστήμια) στις σωστές περιοχές. Η εκπαίδευση των γεωπόνων αλλά και η έρευνα για την αποδοτικότερη εκμετάλλευση της γης πρέπει να γίνεται ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ στις αγροτικές περιοχές που κατά τεκμήριο υπάρχει το πρόβλημα και ζητάει την λύση του και όχι να εφαρμόζουμε θεωρίες εξ αποστάσεως! Έχουν γίνει πανεπιστήμια σε πάρα πολλά μέρη μόνο και μόνο γιατί το ήθελαν ορισμένοι τοπικοί παράγοντες χωρίς να έχει γίνει καμία μελέτη για την αναγκαιότητα τους στην περιοχή. Το πιο γνωστό παράδειγμα που ακούγεται συνεχώς στην Κρήτη είναι η έλλειψη ενός Γεωπονικού Πανεπιστήμιου στην πεδιάδα της Μεσσαράς, την πιο εύφορη περιοχή της Κρήτης. Η πεδιάδα της Μεσσαράς είναι φημισμένη στην Ευρώπη για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και για την πρωιμότητα λόγω του κλήματος της. Για τέτοιες περιοχές πρέπει να ληφθεί μέριμνα επειδή έχουν πολλά περισσότερα να αποδώσουν στους κατοίκους, και κατΆ επέκταση στο κράτος, αν τις εκμεταλλευτούμε με επιστημονικό τρόπο.
2) Τι γίνεται σήμερα; Δεν γίνονται υπεύθυνες και σε βάθος χρόνου επιστημονικές έρευνες στην περιοχή. Οι γεωργοί με δικές τους πρωτοβουλίες και χωρίς καμία επιστημονική υποστήριξη αφού φυτέψουν διάφορα είδη που έμαθαν από ΦΗΜΕΣ ότι είναι καλά (π.χ. διάφορες ποικιλίες αμπελιών) μετά από καιρό διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να αναπτυχθούν ή δεν συμφέρουν οικονομικά και τα ξεπατώνουν για να φυτέψουν καινούργια με αποτέλεσμα να υπάρχουν ζημιές και καθυστερήσεις στην αποδοτικότητα των καλλιεργειών.
3) Αν ιδρυθεί τοπικό Γεωπονικό Πανεπιστήμιο θα μπορεί επιπλέον να αναλάβει τις επί τόπου τις έρευνες για την καλύτερη εξοικονόμηση του νερού άρδευσης, την καλύτερη διαχείριση των κτηνοτροφικών μονάδων κλπ. Για όσους δεν γνωρίζουν απλώς να πούμε πως η άρδευση στην Κρήτη είναι ένα μείζων ζήτημα που ήδη γίνεται αισθητό και αφορά έναν τεράστιο αριθμό αγροτών.
4) Πού μπορεί να ιδρυθεί ένα πανεπιστήμιο; Υπάρχουν χώροι; Ειδικά για την Μεσσαρά υπάρχει εγκαταλειμμένο στρατόπεδο και εκτάσεις που μπορούν να γίνουν άμεσα εκμεταλλεύσιμες για τον σκοπό αυτό.
5) Ένα Γεωπονικό Πανεπιστήμιο που θα ιδρυθεί στη Μεσσαρά αν συνδυαστεί και με το άνοιγμα των λιμανιών της Κρήτης όπως είπαμε παραπάνω και την επικοινωνία με τον αραβικό κόσμο και όχι μόνο μπορούμε να προσφέρουμε και αυτού του είδους υπηρεσίες ανώτατης εκπαίδευσης με ξενόγλωσσα τμήματα για αλλοδαπούς φοιτητές αλλά και μεταπτυχιακά προγράμματα. Γιατί να έχει προσφορά ξενόγλωσσων υπηρεσιών παιδείας όλη η Ευρώπη, ακόμα και τα βαλκανικά κράτη και όχι το σημείο που ιστορικά συνδέει τις 4 ηπείρους;;;; Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα ήδη υπάρχοντα τμήματα πανεπιστημίων στην Κρήτη την ιατρική ή το βιολογικό κ.λ.π.
Σκοπός της ανάλυσης για την πεδιάδα της Μεσσαράς είναι η αναζήτηση να γίνει σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος και να προταθούν λύσεις ανάλογες με τις τοπικές ιδιομορφίες. ΠΑΝΤΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ με εξειδικευμένους επιστήμονες σε κάθε περιοχή που η Ελλάδα προσφέρεται για εκμετάλλευση και οικονομική ανάπτυξη.
e-pasok.forumgreek.com, Eleni Veisaki + ονόματα μελών του φόρουμ που συμφωνούν
Συμφωνείς ή διαφωνείς; Ψήφισε με το σύστημα των 5 αστεριών
Eleni- Αριθμός μηνυμάτων : 71
Ημερομηνία εγγραφής : 08/03/2008
Απ: Πρόταση για την ερώτηση του Μ.Ανδρουλάκη σχετικά με την ανεργία (2)
Ελένη συμφωνώ, βάλε μέσα το όνομά μου κανονικά
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης